Kontakt

Telefon og email

Vi besvarer henvendelser per telefon og email mandag til torsdag i tidsrummet 10:00 til 16:00.

Telefon: 7025 2075
E-mail: mail@mercuria.dk
Web: www.mercuria.dk

Telefontid: Mandag til torsdag 10:00 til 16:00.

Du kan også indsende dine regnskabsbilag elektronisk via email. Elektroniske regnskabsbilag skal ligge ordnet i en samlet PDF og indeholde bankkontoudtog, kasserapporter og bilag for hver transaktion.

Personlig henvendelse

Du kan uden forudgående aftale indlevere regnskabsmateriale, bilag og pakker personligt i vor reception. Personlig henvendelse i forbindelse med møder i øvrigt kan kun ske efter forudgående aftale.

Dine regnskabsbilag skal sidde ordnet i bilagsmapper og indeholde bankkontoudtog, kasserapporter og bilag for hver transaktion.

Mercuria ApS
Rådhuspladsen 16
DK-1550 København V

Åbningstid: Mandag til fredag 09:00 til 16:00.

Sådan kommer du til møde hos Mercuria ApS:

1. Tryk på knappen Reception ved hovedindangen.
2. Døren kan åbnes når summelyden høres.
3. Gå gennem forhallen og ind i elevatoren. Tryk på knappen M.
4. Træd ud ad elevatoren – og ind i vor reception. Velkommen!

Indgangsparti til Mercuria ApS, Rådhuspladsen 16.
Indgangsparti til Mercuria ApS, Rådhuspladsen 16.

Betaling via bankoverførsel

Ved betaling af faktura via bankoverførsel angives fakturanummer og journalbetegnelse, der begge fremgår af din faktura. Din journalbetegnelse består af 3 karakterer, der identificerer dig som kunde hos os.

Bank: Nordea Bank Danmark A/S
Reg.nr.: 2112
Kontonr.: 6268318648